Kampania „Małopolska. Poznajmy się” była realizowana w latach 2020-2021. Małopolska to idealne miejsce do wypoczynku w duchu „slow”, możecie tu podróżować niespiesznie i uważnie, a dzięki nam ciekawie i nietypowo. Kampania skierowana była do wszystkich mieszkańców Polski oraz osób mieszkających w Małopolsce – do lokalnych. Lokalni nie tylko mogą lepiej poznać swoją okolicę, ale także polecić swoje ulubione miejsca i podzielić się nimi z innymi. Na stronie internetowej kampanii poznajmysie.malopolska.pl (strona była aktywna do 2022 r.) każdy mógł zgłosić swoje propozycje nieoczywistych atrakcji Małopolski.
Dodatkowo wybraliśmy Ambasadorów naszego regionu, którzy znają Małopolskę na wylot i wiedzą gdzie warto być, co zobaczyć i czego spróbować. Propozycje Ambasadorów były dostępne na stronie internetowej kampanii poznajmysie.malopolska.pl (strona była aktywna do 2022 r.). A co dokładnie można było tam znaleźć? Lokalni polecali, a Wy mieliście szansę na wspaniałe przeżycia i poznanie miejsc, które zna niewiele osób. Zadbaliśmy o to, żeby każdy znalazł coś dla siebie, dlatego każdy z Ambasadorów opowiada o swoim ulubionym sposobie na spędzanie czasu w Małopolsce. Maja i Bartosz (twórcy Radia Kulinarnego) zaproszą Was w miejsca gdzie możecie skosztować regionalnych przysmaków i zobaczyć jak one powstają. Ania Szafraniec (kolarka górska – mistrzyni) zaprosi na ulubione trasy rowerowe, o różnym stopniu trudności, nie tylko dla miłośników mocnych wrażeń, ale także dla rodzin z dziećmi. Jasiek Sabała (przewodnik - Tatry) poprowadzi Was nieznanymi szlakami i opowie o tym, co może przynieść spotkanie z naturą. Rodzina Mazurków (z bloga Rodzinnie dookoła świata) zaproponuje multum alternatyw na rodzinne wypady i wycieczki edukacyjne. Ania Dąbek (przewodniczka - Ojcowski Park Narodowy) pokaże piękne i urzekające miejsca, którymi będziecie chcieli się podzielić ze wszystkimi znajomymi w social mediach.
Zadbaliśmy o to, żeby było o nas głośno, więc mogliście nas także znaleźć w social mediach - na FB, Instagramie i Youtubie, na portalach i wortalach tematycznych, lokalnych i ogólnokrajowych oraz platformach straemingowych typu VOD i CDA. Zachęcaliśmy do odwiedzania Małopolski poprzez akcje mailingowe oraz prowadzenie bieżących działań typu PR. Dbaliśmyy też o to, by łatwo było nas znaleźć - wykorzystywaliśmy więc zaawansowane narzędzia google search i google ads. Dodatkowo kampania była realizowana na antenie ogólnopolskiej stacji radiowej – RMF FM (konkursy, spoty), antenie ogólnopolskiej stacji telewizyjnej w paśmie śniadaniowym oraz z wykorzystaniem akcji ambientowych (loty balonem na ogrzane powietrze).
- Materiały filmowe przygotowane w ramach kampanii:
- Współpraca z mediami (prasa i portale internetowe)
- Materiały informacyjne na temat małopolskich smaków
- Propozycje jesiennych wycieczek "poza utartym szlakiem"
- Inne działania realizowane w ramach kampanii:
- Komunikaty prasowe: